Категории

Въпроси и отговори

За да улесним вашето пазаруване, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при избор и поръчки на продукти от онлайн магазин IVET.BG.

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
    Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
  • Какви са начините, по които мога да направя поръчка?
    Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона, по имейл или във Facebook Messenger.
  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или във Facebook Messenger?
    За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и размера на продукта, който сте си избрали.
  • Какви са сроковете за доставка?
    Стандартният срок за доставка е един-два работни дни за продуктите маркирани върху изображението със символа "24 часа". Останалите продукти са със срок на доставка до 15 работни дни (3 календарни седмици), тъй като голяма част от тях се поръчват към производителите по индивидуална заявка на клиента. За улеснение на клиентите е създадена категория ДОСТАВКА 24 ЧАСА и НАМАЛЕНИЕ за продукти, които могат да бъдат изпратени незабавно. Когато си направите поръчка и всички продукти по нея са налични, ще Ви изпратим поръчката веднага (в рамките на работния ден). Няма да Ви търсим, за потвърждение на поръчката. Когато си направите поръчка и повечето продукти по нея са налични, ще Ви ги изпратим с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА! При такава ситуация се начислява само "Такса наложен платеж", която е дължима към куриерската фирма, в случай че сте избрали да платите в брой при доставка. На оставения от Вас имейл ще получите информация, че поръчката е изпратена. Когато си направите поръчка и нямате налични продукти по нея, поръчката се приема, за което Ви информираме само по e-mail, без телефонно обажадане.
  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
    Онлайн магазин IVET.BG използва куриерските услуги на фирма "Speedy".
  • Каква е цената на куриерската услуга?
    Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълните адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можете да я видите.
  • Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?
    Не, IVET.BG е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки или телефонно обаждане.
  • Мога ли да закупя избрания от мен продукт лично от офиса на IVET.BG?
    Не, не е възможно, тъй като складовите наличности са отделно от административния отдел. За момента IVET.BG работи само с куриерски услуги.
  • Доставяте ли продукти в чужбина?
    Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.
  • Как да се ориентираме правилно с размерите?
    На всяка продуктова страница ще откриете връзка към ориентировъчна таблица с размери за конкретния вид артикули. Преди да изберете размер е много важно да измерите Вашите индивидуални мерки, като вземете предвид и височината. Обърнете специално внимание на комплектите бельо (сутиен, бикини). В повечето случаи можете да изберете размера на долната част. В полето "Специални инструкции" на страницата за финализиране на поръчка (където попълвате адреса си) можете да записвате Вашите допълнителни бележки относно поръчката. Ако имате въпроси и нужда от съвет, моля, не се колебайте да се свържете с нас на следните телефони: 0894 64 61 01 или 0895 11 21 13.
  • Мога ли да заменя закупен продукт?
    При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена и да няма странични миризми. За повече информация прочетете условията за Връщане и замяна.
  • Какво е необходимо за да направя рекламация?
    Необходимо е да изтеглите формуляра за замяна, поместен на страница Връщане и замяна. Попълненият формуляр и закупеният продукт трябва да бъдат изпратени обратно по куриер до офиса на IVET.BG с адрес: гр. София 1700, бул. "Симеоновско шосе" 24
  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?
    В случаите, когато онлайн магазин IVET.BG няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
  • По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
    Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.
  • Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката и в действителност?
    Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. IVET.BG не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди.
  • С какъв произход са продуктите, които се предлагат в онлайн магазин IVET.BG?
    Всички продукти, които се предлагат в сайта, са произведени в Европа, висок клас, качествени материи, италиански и френски платове.
  • Мога ли да направя промени по поръчката си?
    След като сте изпратили Вашата заявка тя се приема автоматично. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас най-късно до 3 часа след изпращането на заявката.
  • Мога ли да анулирам направена поръчка?
    В случай, че по основателни причини трябва да анулирате поръчка, моля, използвайте предвидената за целта контактна форма ("Информация за поръчка" на страница Контакти). Представител на IVET.BG ще се свърже с вас след получаване на попълнения формуляр. Моля, не поръчвайте стоки, които не искате да закупите!!!
  • Мога ли да си закупя различни размери горнище и долнище от банските костюми?
    Онлайн магазин IVET.BG не предлага опция за размяна на номерата на двете половинки на банските си костюми. Ако сте с нестандартни мерки, моля подберете бански костюм с възможност за регулация на горнището или долнището!
  • Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
    Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).
  • Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт ?
    За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии (цвят или размер). Търсенето става лесно. Само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси”- име, категория, продукт и други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка. Продуктовите филтри ще откриете на всяка страница, в лявата й част над списъка с продукти, след клик върху бутона "Филтрирай по".
  • Защо да изберем онлайн магазин IVET.BG?
    IVET.BG е сайт за модни онлайн покупки. Целта на магазина е да предоставя постоянно обновяван и допълван асортимент от стоки, които да са в крак с модните тенденции. Ние се стараем да задоволяваме всеки вкус и всяко желание, от идеите за нестандартни подаръци, различни видове аксесоари, съблазнително и секси белъо, разнообразие от дрехи, до най-ексклузивните модели и безупречни кройки. И всичко това, разбира се, с перфектно качество на най-добра цена.

Върни До Горе